вул. Велика Арнаутська, 15, офіс 62

ПН-ПТ — 9:00 - 18:00

Наш партнер:

ru ua en
Замовити зворотний дзвінок
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
купити/продати?
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
записатися на консультацію
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
Замовити послугу
Введений невірний формат номера
Замовити послугу

Підготовка документів для продажу/дарування

Угоди з об'єктами нерухомого майна дуже популярні в наш час. Найпоширенішими з них є купівля-продаж та дарування. Здавалося б, що складного в тому, щоб здійснити продаж нерухомості в Одесі? Адже необхідно лише знайти покупця, укласти з ним договір і отримати свої гроші. Але, якщо справа стосується купівлі-продажу об'єктів нерухомого майна, то тут все не так просто.

Укладенню договору у нотаріуса передує збір довідок і документів, без яких оборудку провести просто неможливо. І часто для власника це перетворюється на місію, яка іноді стає навіть нездійсненною. Неповний, а також несвоєчасно поданий пакет документів для продажу квартири може просто стати причиною зриву угоди. Ось чому важливо звертатися за допомогою до фахівця в цьому питанні.

Пакет документів, необхідний для реалізації угод з нерухомістю залежить від конкретної ситуації. Але найчастіше він включає в себе правовстановлюючий документ на об'єкт (нотаріально посвідчений договір, свідоцтво про право власності, рішення суду, біржовий договір, державний акт на земельну ділянку), оцінку об'єкта.

Додатково можуть знадобитися довіреності, довідки з ЖКГ про склад сім'ї, підтвердження з БТІ про реєстрацію права власності, згоди всіх співвласників, згода чоловіка (дружини), розрахунок частки (при відчуженні частини нерухомого майна), а також інші довідки, необхідні для відчуження земельної ділянки (довідка про відсутність будівель, довідка про те, що земля не приватизована, витяг з Державного земельного кадастру тощо).

Юридична допомога при купівлі-продажу нерухомості в Одесі

Повністю і з першого разу підготувати всі необхідні документи для продажу, дарування та інших операцій з нерухомістю під силу далеко не кожному. Законодавство у сфері нерухомості стрімко змінюється, і щоб бути в курсі всіх нововведень необхідно постійно варитися в цьому. Тому для того, щоб оперативно підготувати всі документи, потрібна участь фахівців з досвідом роботи в області операцій з нерухомістю.

Компанія «Нове БТІ» для власників нерухомості надає послуги зі збирання, а також виготовлення документів, необхідних для продажу (дарування) квартири, будинку, нежитлового приміщення та інших об'єктів нерухомості. Для покупів ми можемо провести аудит документів для забезпечення юридичної безпеки операції, а також перевірити історію об'єкта на предмет наявності обтяжень (застав, арештів тощо).

Підготовка документів для угоди містить у собі:

  • складання повного пакета документів, включаючи довідки, довіреності, заяви та ін.
  • правовий аналіз документів, представлених клієнтом
  • відновлення загубленої документації
  • підготовка попередніх договорів купівлі-продажу, дарування, оренди, а також угод про внесення авансу.

Компанія «Нове БТІ» надасть Вам безкоштовну юридичну консультацію з Вашого питання, а також підготує за Вас всі необхідні документи, якщо Вам необхідно продати, подарувати або здати в оренду об'єкт житлової або комерційної нерухомості в Одесі та Одеській області.

Терміни і вартість:

Залежать від вимог замовника та складності виконаної роботи.

Замовити послугу або задати своє питання Ви можете за телефоном: (048) 777-11-11

Терміни та вартість

Залежать від наявної документації та поточного стану справ.

Замовити послугуПередзвонити мені

Підготовка документів для продажу/дарування

Замовити послугу