вул. Велика Арнаутська, 15, офіс 62

ПН-ПТ — 9:00 - 18:00

Наш партнер:

ru ua en
Замовити зворотний дзвінок
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
купити/продати?
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
записатися на консультацію
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
Замовити послугу
Введений невірний формат номера
Замовити послугу

Як правильно організувати переїзд

2018-06-15

Якщо ви коли-небудь переїжджали, то знаєте, що переїзд - це не тільки початок нового життя, а й величезний стрес. Пов'язані вони не тільки зі страхом перед невідомістю, але і з транспортуванням свого майна. Як не вийти з цього протистояння сивим, ви зможете прочитати в нашому блозі.

Викидайте речі

Не потрібно тягнути в свій новий будинок все що бачите. В даному питанні існує відмінне правило - «Правило одного року». Якщо ви не користувалися цією річчю більш одного року - сміливо відправляйте її на смітник. Також рекомендується провести сортування речей, можливо, серед навіть використовуваних речей є ті, які було шкода викинути, а вони вам давно не потрібні.

Сортування

Існує кілька видів сортування речей. Якщо час підтискає і переїзд планується на вчора, то скористайтеся сортуванням за категоріями: * Речі чоловіка *, * Речі дружини *, * Кухонні речі *. В такому випадку можна сміливо згрібати все з полиць і не паритися.

Якщо ж часу у вас більше, то ви можете сортувати речі за важливістю. Найголовніша група - регулярно використовувані речі, то що знадобиться вам на наступний же день. Тоді не доведеться ритися в різних коробках в пошуках зубної щітки, шкарпеток і іншого. Друга група - речі другорядного значення. Можливо там буде одяг не по сезону, кухонне приладдя і т.п. У третю групу входять всі побічні речі - серед них і шукайте що б викинути. Не любите викидати? Подаруйте комусь їх.

Виймайте речі в тому ж порядку що і пакували - це допоможе уникнути плутанини.

Упаковка

У питанні упаковки все залежить від бюджету, який ви готові на нього витратити. Найякіснішим способом є упаковка в вакуумні пакети - таким чином обсяг подушок, ковдр, відповідно не доведеться замовляти велику машину.

Якщо купити вакуумні пакети можливості немає, то можна скористатися пакувальної плівкою - ефект буде трохи гірше, але спосіб все одно ефективний. Тим більше ви зможете убезпечити таким чином посуд, люстри, лампи та інше.

Не один чоловік не здатний точно примітити кількість власних речей. З цього приблизно прикинувши кількість необхідних коробок, скотча і мотузок - сміливо накидають половину.

Пронумеруйте коробки

Недостатньо буде ткнути цифру збоку кожної коробки. По-перше, це варто зробити з 3 сторін мінімум. По-друге, зробіть опис майна в блокноті. коробки з крихкими речами, наприклад, можна позначити знаками оклику. Нумерація може допомогти і при транспортуванні і при розпакуванні.

Переїжджайте вночі

Рада здається дуже дивним, проте він дуже дієвий. Це точно вирішить проблему з транспортом і пробками. Багато компаній зараз практикують подібне, так що сміливо можете викликати машину в період 22: 00-02: 00. Ця порада особливо підходить людям, які не люблять, коли сусіди сунуть ніс в їхні справи. Якщо ви все упакуєте заздалегідь, то процес займе у вас дуже мало часу і ви покинете старий будинок без зайвих поглядів.

Ну і на завершення. Заздалегідь перевірте, чи вся наявна меблі пройде в вашу нову квартиру. Обов'язково обтягніть кути ніж то м'яким - це сама проблемна зона при переїзді. Не пошкодуйте грошей і домовтеся з компанією перевізником - зараз з ними можна укладати угоди, аж до страховки ваших речей. Не бійтеся рухатися до майбутнього, варто просто організувати своє минуле.

Поділитися в соціальних мережах

До початку статті
Назад в розділ