Зміст
Багато асоціюють цю адресу лише безпосередньо з доставкою пошти, що є глибокою помилкою. Отримання індивідуального номера є одним з найважливіших пунктів при отриманні і реєстрації прав на будь-який вид нерухомості, в тому числі інформаційної довідки з Реєстру прав власності .
Поштова адреса необхідний для будь-яких маніпуляцій з житлоплощею або землею. Населений пункт і інші дані обов’язково повинні вказуватися в таких документах, як технічний паспорт, кадастровий номер. Тобто в основоположних документах для реєстрації, оформлення, приватизації земельної ділянки , передачі житла. Перелік доступних дій з земельною ділянкою, квартирою, будинком зводиться до нуля, при відсутності цих свідчень.
Та й якась захист законом передбачається, якщо у вас все оформлено і зареєстровано. Адже якщо за документами на певній галузі нерухомості немає, значить і жити там нікому. А, якщо там ніхто не живе, то там можуть дозволити будівництво, прокладання доріг тощо. Та й рейдерське захоплення можливий – ви право власності не оформили, інформаційну довідку з Держреєстру не отримали, а про це вже подбали.
Перш за все варто сказати, що ще на етапі будівництва може бути подано заяву на реєстрацію попереднього адреси нерухомості. Зробити це може людина, яка є власником землі. Перекласти його в поштову можна з актом про введення в експлуатацію. Сама процедура складається з декількох кроків:
Документи, що подаються в центр адміністративних послуг, включають в себе:
Незважаючи на всі труднощі, що виникають, поштову адресу необхідний для повноправного володіння землею. Без нього будь-які дії із земельною ділянкою, житлом будуть неможливі. У всіх тонкощах допоможе розібратися Нове БТІ. Також можлива послуга резервації поштової адреси терміном до двох років.