Технiчний паспорт від 900 грн

Замовити зворотній дзвінок

Зворотній зв'язок

Залиш відгук та отримай знижку до 10%

  • * Знижка залежить від послуги. Детальніше можна дізнатися у консультанта.

Ми вже прораховуємо вартість вашого об'єкта - залиште свої контакти і ми вам передзвонимо

Щоб отримати чек-лист з докладним описом етапів оформлення документів - залиште свої контакти

Ми помітили, що ви довгий час на сайті. Можливо вам потрібна допомога? Залиште свої контакти

або зателефонуйте за номером +38 067 619 78 01

Задати питання

Задати питання

«Будівельна амністія» в Україні – нові правила легалізації самобудів

21 Травня 2019
«Будівельна амністія» в Україні - нові правила легалізації самобудів, фото [1]

Повноправний власник нерухомості – це той, хто не тільки побудував об’єкт, але і зробив всі необхідні документи для оформлення прав власності. Без них спорудження вважатиметься самоладом, який не можна продавати, здавати в оренду, дарувати і так далі. Крім того, неузаконена нерухомість схильна до атак з боку шахраїв з метою заволодіння. Тому, щоб уникнути цих та інших проблем, необхідно вчасно узаконити самовільне будівництво.

Приватні будинки, дачі і садиби розміром до 300 кв. м. і зведені до 2015 року потрапляють під так звану “будівельну амністію”. Також скористатися даною процедурою можуть власники сільськогосподарських об’єктів нерухомості, які побудували до кінця лютого 2011 року включно.

Коли “будівельна амністія” вступила в силу

Даний державний механізм використовується для легалізації незаконно побудованих об’єктів нерухомості. Амністія стартувала з початку осені 2018 року і за 4 місяці допомогла узаконити близько 9 тисяч будівель (за даними Мінрегіону).

14 грудня 2019 року Державне Міністерство регіонального розвитку України видало указ, яким було затверджено ряд нововведень для Порядку проведення технічного дослідження та здачі самобудів в експлуатацію. Указ, спрямований на оптимізацію “будівельної амністії”, став дійсним з 18 січня 2019 року.

Які документи потрібні, щоб узаконити самобуд в 2019 році

Для оформлення права власності зверніться в органи Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ) та надайте наступний пакет документів:

  1. 1. Заява “Про прийняття в експлуатацію закінченого будівельного об’єкту”, який повинні підписати всі власники частин земельної ділянки / нерухомого майна.
  2. 2. Документ про технічну інвентаризацію. Щоб виготовити технічний паспорт на нерухомість, зверніться до сертифікованого орган, який займається технічною інвентаризацією.
  3. 3. Декларацію про готовність об’єкта до експлуатації.
  4. 4. Документ, що підтверджує право власності на ту земельну ділянку, де знаходиться самобуд (свідоцтво про право власності або виписка з держреєстру). Але для об’єктів технічного чи сільськогосподарського призначення необхідно отримати звіт про проведення технічного обстеження.

Згідно з нововведеннями по “Будівельної амністії”, більше не потрібні дані про відповідність місця розташування споруди державним нормам будівництва України. Також з’явилася можливість подавати документи через “Електронний сервіс здійснення декларативних і дозвільних процедур в будівництві”, включаючи заяву “Про прийняття в експлуатацію самобуду”.

Задати питання

Подивитися інші статті