вул. Велика Арнаутська, 15, офіс 62

ПН-ПТ — 9:00 - 18:00

Наш партнер:

ru ua en
Замовити зворотний дзвінок
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
купити/продати?
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
записатися на консультацію
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
Замовити послугу
Введений невірний формат номера
Замовити послугу

Топ-10 хитростей від прорабів

2018-06-15

Хитрість перша: кількість будматеріалів

Проблема: користуючись авторитетом професіонала, виконроб може нав'язувати своїм клієнтам свідомо завищені обсяги матеріалів на різні роботи. При цьому невитрачені матеріали виконроб потім продасть або використовує на іншому об'єкті - все для отримання додаткової вигоди.

Рішення: заздалегідь прописувати в кошторисі обсяг всіх необхідних будматеріалів і радитися з іншими незацікавленими професіоналами (бажано - знайомими).

Хитрість друга: вартість роботи

Проблема: перед початком робіт клієнтам озвучуються вкрай низькі ціни на роботу (заради привернення їхньої уваги), а потім, вже в процесі робіт, ціни піднімають, мотивуючи загальним зростанням цін на ринку.

Рішення: знову допоможе заздалегідь залишена кошторис - якщо працювати по ній виконроб відмовляється, то співпрацювати з ним вам не варто (і тим більше не варто починати роботи без складеної кошторису).

Хитрість третя: кошторис

Проблема: запис в кошторис однакових робіт під різними назвами заради збільшення загальної вартості робіт і створення ефекту великого обсягу робіт.

Рішення: просите виконроба відзвітувати за кожен пункт кошторису ще при її складанні; якщо якісь пункти викликають питання - не соромтеся їх задавати.

Хитрість четверта: збільшення метражу

Проблема: оскільки за будь-які ремонтні роботи ви платите за кількістю квадратних метрів, перед кожним виконробом є спокуса збільшити фактичну площу квартири для отримання надприбутку.

Рішення: звіряйте зазначені в кошторисі квадратні метри з технічним планом від БТІ - в останньому помилок бути не може.

Хитрість п'ята: хитра рулетка

Проблема: деякі майстри можуть вирізати або навпаки - вставляти зайві сантиметри в свої рулетки. І те, і інше, при потрібному підході, дає їм можливість отримати з вас нечесний "навар".

Рішення: переміряйте все власної рулеткою або змиріться з невеликими витратами понад очікуваних.

Хитрість шоста: використання будматеріалів

Проблема: навіть якщо в кошторисі вказано чесний обсяг необхідних будматеріалів, це ще не означає, що всі вони будуть використані для вашого ремонту. Наприклад, товщину нанесення штукатурки вам буде дуже складно визначити після завершення робіт.

Рішення: особисто стежити за всіма етапами робіт як мінімум щодня або вимагати поетапний фотозвіт від виконроба (промовляти цю умову до початку робіт).

Хитрість сьома: дрібні деталі

Проблема: коли виконроб сам замовляє і отримує різні матеріали для ремонту (наприклад, сантехніку), у нього є можливість вилучити з комплекту кілька деталей, поскаржитися клієнту на їх відсутність і попросити дозаказати їх. Так як весь процес проводить сам виконроб, то після отримання додаткових грошей, які він зможе легко привласнити, "відсутні" деталі відразу ж з'являться.

Рішення: замовляти і приймати всі матеріали самостійно або разом з виконробом, контролюючи його дії і перевіряючи наявність всіх елементів замовлення відразу після його доставки.

Хитрість восьма: порожні чеки

Проблема: на будівельних ринках продавці можуть на перше прохання видати порожні чеки з проставленою печаткою. У такий чек виконроб може вписати все, що йому заманеться.

Рішення: купуйте товари разом з виконробом або довіряйте тільки чеками з магазинів.

Хитрість дев'ята: терміни робіт

Проблема:: при виникненні конфліктів (а іноді і без них) будівельні роботи значно затягуються за часом. І робиться це спеціально, щоб підштовхнути клієнта до незапланованих і необдуманим витрат заради якнайшвидшого завершення ремонту.

Рішення: чітко обмежувати терміни робіт в кошторисі і прописувати в договорі штрафні санкції за їх порушення.

Хитрість десята: гроші вперед

Проблема: передоплата за будівельні та ремонтні роботи - ласий шматок для будь-якого виконроба. Дуже рідко людина, що вимагає передоплату в подібній сфері діяльності, дійсно надасть послуги якісно і в повному обсязі, коли гроші вже отримані.

Рішення: погоджуватися тільки на післяплату, як компромісне рішення - на поетапну післяплату (тобто розрахунок за певний вид робіт після їх завершення).

Поділитися в соціальних мережах

До початку статті
Назад в розділ