Технiчний паспорт від 600 грн

Замовити зворотній дзвінок

Зворотній зв'язок

Залиш відгук та отримай знижку до 10%

  • * Знижка залежить від послуги. Детальніше можна дізнатися у консультанта.

Ми вже прораховуємо вартість вашого об'єкта - залиште свої контакти і ми вам передзвонимо

Щоб отримати чек-лист з докладним описом етапів оформлення документів - залиште свої контакти

Ми помітили, що ви довгий час на сайті. Можливо вам потрібна допомога? Залиште свої контакти

або зателефонуйте за номером +38 067 619 78 01

Задати питання

Задати питання

Питання:

Ми купили квартиру в новобудові, підписали всі документи і вирішили її зареєструвати. У реєстраційній службі нам сказала, що реєстрацію тепер проводять і нотаріуси, але ніяких документів – свідоцтво і витяг не дають. Як бути в даній ситуації? Хто зараз нам може дати свідчення про право власності?

Ольга, 15 Січня 2016

Добрий день, Ольго. В Реєстраційній службі Вам відповіли вірно. 25 грудня 2015 року Кабінетом Міністрів України було затверджено новий порядок реєстрації речових прав на нерухоме майно. У даній постанові йдеться про те, що рішення державного реєстратора в день його прийняття за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав розміщується на веб-порталі Мін’юсту для доступу до нього заявника з метою перегляду, завантаження та його друку. Рішення державного реєстратора може бути надано в паперовій формі шляхом його друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу формату А4 (210 х 297 міліметрів) БЕЗ використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки державного реєстратора. Рішення державного реєстратора в паперовій або електронній формі мають однакову юридичну силу.
Іншими словами, Свідоцтво про право власності більше видаватися не буде, а рішення про реєстрацію об’єкта нерухомості буде заноситися в електронний реєстр.