вул. Велика Арнаутська, 15, офіс 62

ПН-ПТ — 9:00 - 18:00

Наш партнер:

ru ua en
Замовити зворотний дзвінок
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
купити/продати?
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
записатися на консультацію
Введений невірний формат номера
Замовити послугу
Замовити послугу
Введений невірний формат номера
Замовити послугу

Реєстрація права власності на нерухомість

  Право власності на нерухомість передбачає володіння, користування і розпорядження майном так, як того побажає власник. Воно виникає, починаючи з моменту реєстрації нерухомих об'єктів в державному реєстрі і може поширюватися на земельні ділянки, квартири, будинки, інші житлові і нежитлові приміщення.

Основи для оформлення права власності

Реєстрація нерухомості має бути здійснена в таких випадках:

  • приватизація земельної площі;
  • оформлення договорів дарування, купівлі-продажу, обміну і т. д;
  • введення в експлуатацію новостроя або реконструйованого об'єкту;
  • внесення майна в статутний капітал юридичної особи;
  • вступ в спадок;
  • визнання судом права власності на майно і інше.

З 2016 року в Україні діють нові законодавчі норми оформлення прав на нерухомість, згідно з якими реєстрація робиться виключно через інтернет. Паперові посвідчення більше не видаються. Замість цього власник отримує виписку з реєстру (без підпису і друку). Оформлення цього документу, замінюючого свідоцтво, може проводиться у нотаріусів без яких-небудь обмежень.

Порядок оформлення прав власності

Заявник має можливість звернутися за свідоцтвом як до нотаріуса, так і до державного реєстратора(у центр надання адміністративних послуг). Там він заповнює заяву, яка реєструється в електронній базі даних. До нього необхідно прикласти електронні копії необхідних документів :

  • паспорта і ідентифікаційного коду;
  • паперів, на підставі яких з'явилося право власності на нерухомість(договори дарування, купівлі-продажу і т. д.);
  • чека про оплату державного мита;
  • додаткових паперів(технічного паспорта, доручення і т. д.) при необхідності.

Порядок реєстрації наступний:

  • Прийом і перевірка паперів реєстратором.
  • З'ясування відсутності причин відмовити в оформленні свідоцтва.
  • Здійснення реєстрації, ухвалення рішення про відмову в ній або призупинення процедури.
  • Внесення відповідних записів в реєстр прав.

Для того, щоб отримати позитивний результат, необхідно бути в курсі останніх змін в законодавстві. Упустившись оновлення, можна даремно згаяти час і отримати відмову. Використання знань професіоналів - гарант максимально швидкого і позитивного завершення процедури. Так, звернувшись в нашу компанію, ви отримаєте не лише детальну консультацію, але і оперативний варіант рішення своєї задачі.

Терміни і вартість

Співробітники "Нового БТИ" охоче допоможуть вам зареєструвати будь-які об'єкти нерухомості, завдяки чому будинок, квартира або ділянка будуть у вашому законному розпорядженні. Терміни виконання роботи залежать від складності процедури. На вартість послуг впливають місце розташування будови, метраж, наявність потрібної документації і інші чинники. Терміни і ціна обмовляються заздалегідь і фіксуються в договорі.Своєчасне отримання необхідних документів на нерухомість нівелює можливість появи неприємностей із законом і забезпечує безпроблемне використання власного майна.

Терміни та вартість

Залежать від наявної документації та поточного стану справ.

Замовити послугуПередзвонити мені

Реєстрація права власності на нерухомість

Замовити послугу