Витяг з реєстру прав власності
У січні 2016 р звичне всім свідоцтво про право власності будь-яким нерухомим майном змінила довідка з державного реєстру. Вона служить свідченням того, що в єдиному Держреєстрі є відомості про цікавить нерухомості. Незважаючи на гадану простоту, отримання цього документа вимагає багато сил і часу. Щоб уникнути бюрократичної тяганини, зверніться до консультантів компанії «Нове БТІ».
В яких випадках потрібна довідка з Держреєстру?
Довідка з єдиного державного реєстру необхідна для того, щоб здійснювати цивільно-правові операції з нерухомим майном. Зокрема, при її наявності можна підписати договір:
- купівлі-продажу,
- дарування,
- обміну,
- передачі об'єкта нерухомості під заставу.
Крім того, документ необхідний при оформленні спадщини. Як заявника на отримання цього інформаційного документа можуть виступати:
- власники нерухомого майна в Одесі або іншому місті України,
- правонаступники (для юридичних осіб),
- спадкоємці,
- правокористувачі.
При необхідності громадяни із зазначених категорій можуть доручити отримання виписки довіреним особам. Документ видається на квартири, будинки і приміщення, що знаходяться в приватній власності.
Порядок оформлення довідки з Держреєстру
Отримати довідку з державного реєстру можна тільки в тому випадку, якщо об'єкт нерухомості вже зареєстрований в Державній реєстраційній службі. Якщо майно ще не зареєстровано, потрібно звернутися в органи державного реєстру України.
Щорічно в законодавство вносяться нові поправки, що стосуються реєстрації прав власності на нерухомість. При цьому вони не стосуються витягу з реєстру - документа, який видається вже після того, як ці права захищені. З 2016 року були змінені законодавчі акти, що поширюються на сферу нерухомості. Згідно з новими правилами, інформаційна довідка з будь-якого нерухомого майна повністю замінює свідоцтво про право власності, яке використовувалося раніше. Документ видається у вигляді виписки з таких державних служб, як:
- Єдиний реєстр заборон на відчуження нерухомості,
- Єдиний реєстр речових прав на нерухомість,
- Державний реєстр іпотек.
Право на отримання цього інформаційного документа є у кожного громадянина країни. Правда, для цього потрібно спочатку пройти реєстрацію в електронному сервісному кабінеті.
Раніше щоб зареєструвати права власності на нерухоме майно та отримати документ, який підтверджує ці права, потрібно було звертатися в бюро технічної інвентаризації. З 2013 р всі відомості, які зберігалися в організації комунальної форми підпорядкування, відображаються у виписці з Держреєстру.
Документи на отримання виписки з Держреєстру
Щоб отримати інформаційну довідку з Держреєстру прав власності на об'єкт нерухомості, потрібно написати заяву встановленого зразка, розробленого Міністерством Юстиції. Як заявника має виступати особа, законне право якого підтверджується відповідними документами. Крім заяви, потрібно надати:
- документ, який підтверджує право власності (документ про вступ у спадок, договір купівлі-продажу, обміну або дарування, свідоцтво права власності і т.д.);
- технічну документацію на нерухоме майно;
- копію паспорта громадянина України;
- код власника нерухомого об'єкта.
З цим пакетом документів слід звернутися в бюро технічної інвентаризації Одеси або будь-якого іншого міста країни. Саме його органи надають витяг з Держреєстру прав власності. Тут же можна скористатися послугами з прискореного оформлення документа, а також вирішити нестандартні питання.
При оформленні виписки з Держреєстру можна зіткнутися з труднощами і незручностями, які можуть ускладнити завдання і продовжити терміни отримання документа. Щоб не втрачати час і захистити себе від бюрократичної тяганини, скористайтеся комплексними послугами компанії «Нове БТІ».
Що входить в послугу?
Фахівці компанії «Нове БТІ» допомагають жителям Одеси та інших міст країни отримувати інформаційні довідки на будь-які об'єкти житлового або комерційного призначення. Ми готові оформити необхідні документи для продажу чи дарування нерухомості навіть в складних умовах і в терміни, обумовлені в українському законодавстві.
Оформлення комплексної послуги «під ключ» дасть вам можливість:
- відмовитися від самостійної оплати платежів, які потрібні для отримання довідок з реєстру прав власності;
- позбавити себе від необхідності самостійно займатися пошуком відомостей про нерухоме майно, грунтуючись на його адресу, кадастровий або реєстраційний номер, місцезнаходження, ідентифікаційних даних компанії або фізичної особи;
- економити час і гроші на самостійне звернення в інші організації, які видають додаткові документи.
Терміни та вартість послуги залежать від етапу оформлення виписки, положення справ і пакету наявних документів. Вони обумовлюються під час консультації і прописуються в договорі. Далі вам не потрібно буде звертатися в різні організації для отримання довідок. Наші фахівці все зроблять самі.
Щоб отримати детальну консультацію щодо процедури оформлення довідки з реєстру, зателефонуйте за вказаними номерами, напишіть в онлайн-чат або замовте «Зворотній дзвінок».
Терміни та вартість
Залежать від наявної документації та поточного стану справ.
Замовити послугуПередзвонити меніПопулярні послуги