Реєстрація нерухомості має бути здійснена в таких випадках:
З 2016 року в Україні діють нові законодавчі норми оформлення прав на нерухомість, згідно з якими реєстрація робиться виключно через інтернет. Паперові посвідчення більше не видаються. Замість цього власник отримує виписку з реєстру (без підпису і друку). Оформлення цього документу, замінюючого свідоцтво, може проводиться у нотаріусів без яких-небудь обмежень.
Заявник має можливість звернутися за свідоцтвом як до нотаріуса, так і до державного реєстратора(у центр надання адміністративних послуг). Там він заповнює заяву, яка реєструється в електронній базі даних. До нього необхідно прикласти електронні копії необхідних документів :
Порядок реєстрації наступний:
Для того, щоб отримати позитивний результат, необхідно бути в курсі останніх змін в законодавстві. Упустившись оновлення, можна даремно згаяти час і отримати відмову. Використання знань професіоналів – гарант максимально швидкого і позитивного завершення процедури. Так, звернувшись в нашу компанію, ви отримаєте не лише детальну консультацію, але і оперативний варіант рішення своєї задачі.
Співробітники “Нового БТИ” охоче допоможуть вам зареєструвати будь-які об’єкти нерухомості, завдяки чому будинок, квартира або ділянка будуть у вашому законному розпорядженні. Терміни виконання роботи залежать від складності процедури. На вартість послуг впливають місце розташування будови, метраж, наявність потрібної документації і інші чинники. Терміни і ціна обмовляються заздалегідь і фіксуються в договорі.Своєчасне отримання необхідних документів на нерухомість нівелює можливість появи неприємностей із законом і забезпечує безпроблемне використання власного майна.