Технiчний паспорт за 400 грн

Замовити зворотній дзвінок

Зворотній зв'язок

Залиш відгук та отримай знижку до 10%

  • * Знижка залежить від послуги. Детальніше можна дізнатися у консультанта.

Ми вже прораховуємо вартість вашого об'єкта - залиште свої контакти і ми вам передзвонимо

Щоб отримати чек-лист з докладним описом етапів оформлення документів - залиште свої контакти

Ми помітили, що ви довгий час на сайті. Можливо вам потрібна допомога? Залиште свої контакти

або зателефонуйте за номером +38 067 619 78 01

Задати питання

Задати питання

Як оформити будинок на двох власників?

26 Січня 2021
Як оформити будинок на двох власників?, фото [1]

Ситуація, що припускає проведення реєстрації права власності на нерухомість на декількох громадян одночасно, сьогодні є досить поширеною в Україні. При оформленні житла чи іншої нерухомості на двох власників обидва учасники стають співвласниками, в ролі яких можуть виступати не тільки діти і батьки або подружжя, а й люди, не пов’язані родинними зв’язками.

Реєстрація нерухомості на двох власників: як і коли проводиться

Дотримуючись норм, встановлених чинним законодавством України, при купівлі одного об’єкта нерухомості двома особами, договір купівлі-продажу може містити інформацію про пайову придбання або про спільне придбання. Норма поширюється і на придбання прав на нерухомість іншим законним способом: прийняття в дар, отримання у спадок і т.д.

Співвласники, які отримують будинок або інше житло на правах спільного володіння, мають рівні права в розпорядженні майном.

У разі часткового придбання майнових прав кожен з власників отримує право розпорядження об’єктом виключно в розмірі, зазначеному в документі. Частина кожного учасника може залежати від суми грошових коштів, яку кожна сторона внесла в якості оплати, а також бути визначеною на підставі особистих домовленостей сторін. Кожен із співвласників має право розпоряджатися своєю частиною домобудівництва на власний розсуд. При певних обставинах власники приймають рішення розділити особові рахунки, відкриті в комунальних службах.

Перелік документів

Для проведення оформлення будинку на двох господарів буде потрібно підготувати пакет документів, що включають в себе паспорта та ІПН, а також правовстановлюючі документи і діючий технічний паспорт на житлову будову.

При необхідності проведення реєстрації будинку у власність на двох власників, за умови реконструкції, на додаток до перерахованих документів потрібно додатково надати декларацію на купівлю (продаж реконструйованого) об’єкта в експлуатацію.

Якщо будова, підлягає поділу, знаходиться на території садового кооперативу, то додатково слід подати довідку з кооперативу. Тільки після цього можливе підписання нотаріального договору про виділення частин або про спільне володіння об’єктом.

Причини отримання відмови в реєстрації

Не вдасться розділити будинок на двох власників у разі:

У разі оформлення пайової або спільної придбання квартири також проводиться аудит на наявність самовільних перепланувань (в порівнянні з чинним технічним паспортом на будову) і запитуються відомості з державних реєстрів на предмет знаходження майна в заставі або під арештом. У разі виявлення порушень, в проведенні реєстрації прав власності на об’єкт буде відмовлено до моменту виконання приписів контролюючих служб.

Нюанси оформлення частини будинку у власність

Процедура реєстрації пайової або спільного володіння об’єктом нерухомості передбачає:

При дотриманні всіх умов проводиться реєстрація права власності на будинок, що супроводжується отриманням витягу з реєстру.

У ситуації, коли необхідно провести поділ об’єкта на дві окремі одиниці, слід діяти по іншому алгоритму.

  1. У разі відсутності самовільних робіт:

2. У разі наявності на об’єкті самовільних робіт:

На підставі цього проводиться виготовлення нового технічного паспорта та реєстрація декларації про введення об’єктів в експлуатацію. Подальша процедура оформлення права власності на будинок (з отриманням витягу з реєстру), проводиться за звичайною схемою.

Прискорити проведення розділу об’єктів нерухомості, розташованої на території Одеси допоможуть фахівці компанії «Нове БТІ». У короткі терміни ми допоможемо оформити всі документи: від розробки проекту розділу до реєстрації права власності на нерухомість з отриманням офіційної довідки з реєстру. Детальну інформацію можна отримати за телефоном +38 (067) 619-78-01 або в офісі, розташованому за адресою вул. Б. Арнаутська, 15 (офіс 62).

Задати питання

Подивитися інші статті