Замовити зворотній дзвінок

Зворотній зв'язок

Залишити відгук

Задати питання

Задати питання

Як оформити квартиру в новобудові: чек-лист

13 Жовтня 2020
Як оформити квартиру в новобудові: чек-лист, фото [1]

Отже, ви вирішили придбати квартиру у новобудові, в якому випадку і з якого моменту можна вважати, що вона згідно із законом ваша? Наприклад, ви сплатили повну вартість житла, але і це ще не означає, що ви повноправний власник. Цим моментом є оформлення права власності на об’єкт нерухомості, а точніше реєстрація цього права. В деяких випадках компанії забудовники допомагають своїм клієнтам в цьому питанні, але іноді доводиться займатися цим самостійно. Необхідно знати які документи знадобляться для процедури, і куди треба звертатися для отримання послуги, щоб зробити все правильно і за процедурою передбаченою законодавством.

Особливості оформлення квартири у новобудові

Зараз, для того, щоб зареєструвати право власності, необхідно звернутися до державного реєстратора, наприклад до нотаріуса, або в Центр надання адміністративних послуг, або до компаній, які можуть допомогти в цьому. Компанія Нове БТІ ось вже понад 10 років успішно займається такими питаннями й допомагає своїм клієнтам, швидко і якісно оформити нерухомість у власність.

 До відома, починаючи з січня 2016 року Свідчення про право власності, більше не випускаються в паперовому виді на бланках строгої звітності, а результатом оформлення і фінальним документом, є витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно. Для цього усі документи, що подаються реєстраторові при оформленні, вносяться в електронний реєстр, за допомогою сканування оригіналів документів.З 2004 р. інформацію про право власності почали вносити дані електронний реєстр, але з 2013 р. електронна реєстрація є єдиним вірним способом оформити право власності.

Що треба для оформлення квартири в новобудові у власність

Перелік документів для оформлення:

Одним з основних документів для оформлення квартири, як говорилося вище, є Технічний паспорт – це документ, який відображає технико-геометричні параметри квартири, а саме її площу, що необхідно для оформлення права власності.

Виготовити технічний паспорт може кваліфікований інженер, який має сертифікат.

У нашій компанії працює укомплектований штат фахівців з технічної інвентаризації, що дозволить в найкоротші терміни – від трьох робочих днів виготовити цей документ.

Щоб замовити технічний паспорт, треба надати копії інвестиційного договору, акту прийому-передачі, а також копії паспорта й ІПН.

Виміри, вироблювані при оформленні технічного паспорта, можуть допомогти інвесторові визначити, чи співпадає площа сплачена забудовникові, і вказана в акті- прийому передачі з реальною і фактичною. Якщо будуть істотні відмінності, то можна звернутися до забудовника і враховуючи, умови інвестиційного договору, вести мову про компенсацію розбіжностей в грошовій формі.

Також часто бувають випадки, коли інвестори ще до оформлення права власності на квартиру, бажають внести зміни в планування, наприклад, додати або прибрати які-небудь перегородки, а можливо розширити свою площу коштом балкона. Такі моменти називаються переплануванням і вимагають деяких додаткових пояснень у вигляді довідок, які видає інженер після проведення інвентаризації й перед тим, як оформляти квартиру.

Отже, зібравши усі необхідні документи для оформлення квартири, ви можете завершити процес отримання об’єкту у власність, що займе стандартно 5 робочих днів, також можливі коротші терміни, які оплачуються додатковим розміром адміністративного збору.

Задати питання